Jaką franczyzę wybrać? Pomysł na biznes

Istnieje kilka form współpracy, stworzonych z myślą o branży odzieżowej, kryjących się pod jednym hasłem: franczyza. Ubrania możesz bowiem sprzedawać w butiku jedno- lub wielomarkowym, nastawionym na promowanie kilku różnych projektantów. Które rozwiązanie jest lepsze i co wybrać? Przygotowaliśmy kilka praktycznych wskazówek.

Franczyza w formie butiku monomarkowego

Franczyza w formie sklepu z odzieżą jednej marki to opcja dla osób, które wiedzą, czego chcą w swoim biznesie i na bieżąco śledzą modowe trendy. Oczywiście sklep monomarkowy z powodzeniem mogą też otworzyć nowicjusze, czyli inwestorzy, dla których nazwy znanych marek nic nie mówią, ale chcieliby od podstaw stworzyć dochodowy interes.

W butiku monomarkowym bardzo ważną rolę odgrywa visual merchandising (ekspozycja towaru) oraz analiza rynku i konkurencji. Taki sklep ma szansę się rozwinąć pod warunkiem, że bardzo starannie dobierzesz lokalizację i należycie wyeksponujesz towar, zgodnie z koncepcją projektanta i najnowszymi trendami w zakresie aranżacji. Pamiętaj o tym, że oferta butiku monomarkowego powinna być rozbudowana, by wymagający klienci znaleźli w nim to, czego szukają.

Butik multimarkowy franczyzowy – sposób na biznes

Podoba Ci się rozwiązanie, jakim jest franczyza? Ubrania znanych marek możesz również sprzedawać w sklepie multimarkowym! Do wyboru masz dziesiątki różnych brandów, marek klasy premium czy denim, które cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów. Skąd wziąć towar i jak nawiązać kontakty biznesowe z dostawcami renomowanych marek? Kompletne wsparcie zapewni Ci franczyzodawca, taki jak GPoland.

Jako podmiot startujący z własnym biznesem, otrzymasz zaproszenie do warszawskiego showroomu GPoland. To wyjątkowe miejsce, w którym poznasz i wybierzesz marki, z którymi chcesz związać swoją biznesową przyszłość. W warszawskim kombinacie modowym GPoland poznasz grono modowych ekspertów, którzy, opierając się na wieloletnim doświadczeniu, doradzą Ci, jaką franczyzę najlepiej wybrać, by osiągnąć sukces w branży fashion.

Możesz również polubić…